Nápověda pro objednávání v restauracích

Kolik stojí dopravné?

Dopravné stojí v ZÓNĚ 1,(1"O"): 29,-Kč, v ZÓNĚ 2, (2"O"): 49,-Kč, 

 

Jaká je otevírací doba restaurací?

Každá restaurace má svou vlastní otevírací dobu, kterou velmi často mění. Také i v otevírací době občas rozvozy musí pozastavit. Z tohoto důvodu, zde neuvádíme otevírací dobu, ale na hlavní stránce je vždy zobrazeno OTEVŘENO nebo ZAVŘENO. V průběhu několika dní bude již možné objednávat před otevírací dobou nebo na konkrétní čas, v otevírací době restaurace.

 

Lze slevu na dopravném?

Pokud si objednáváte v období různých akcí, lze uplatnit slevové nabídky doprava zdarma (ZP nebo důchodci), nebo slevové kupóny.

 

Můžeme objednávat i přes mobilní telefon nebo tablet?

Ano. Rychle a bez starostí. bez žádné instalace. Vyhledáte si ve vašem internetovém prohlížeči pádím.cz a uložíte na plochu (mobilního telefonu či tabletu). Kdokoliv si můžete u nás objednat v našem systému (musíte mít připojení internetu), bez jakékoli instalace a stažení.

 

Jaké obdržíme doklady o úhradě?

Obdržíte doklad o zaplacení při převzetí hotově či stravenkami vystavený v restauraci. Při platbě platební kartou dostanete doklad od Pádím.cz, včetně veškerých náležitostí v elektronické podobě nebo tišťené variantě při převzetí objednávky.

 

Kde mohu reklamovat objednané jídlo?

Vždy nás ihned kontaktujte telefonicky: 725 743 290

Ohledně reklamace veškeré informace naleznete zde.

 

Jak dlouho se objednané jídlo vozí v autě?

Průměrný čas objednaného jídla v našich autech je 5-30 min.

 

Za jak dlouho dostanu objednané jídlo?

Objednávky se vyřizují okamžitě v pořadí jakém přišly nebo dle objednaného termínu. 

Maximální délka dodání je 90 min.

 

Funguje u vás možnost dodání objednávky až do patra ke vchodovým dveřím bytu?

Ano, standardní dodání je ke vchodovým dveřím domu, ale po domluvě s řidičem je možné donést objednávku až do bytu.

Doporučujeme, aby si zákazníci vyzvedávali objednávky u vchodových dveří, tím zrychlují veškeré dodání objednávek...

 

Jak dlouho před dodáním objednávky nás kontaktuje řidič Pádím.cz?

Řidič standardně volá asi 3 minuty před příjezdem na vámi zadanou adresu. 

 

Pokud mám zájem zrušit svou registraci u Vás, jak mám postupovat?

Můžete nás kontaktovat emailem: info@padim.cz, na základě Vaší písemné žádosti Vaší registraci můžeme zrušit po ověření Vašich osobních údajů. 

 

 

ZAVŘÍT
Odkud chcete objednat?