Nápověda restaurace

Za první rok naší existence jsme nasbírali pěknou řádku dotazů a podnětů. Mnoho z nich se v průběhu naší působnosti opakuje, proto jsme pro Vás připravili tuto nápovědu. Pokud své odpovědi na otázky nenaleznete, můžete nám zavolat na telefonní číslo: 725 743 290, nebo nám napište na e-mailovou adresu: info@padim.cz

 

Kolik stojí dopravné?

Jelikož není možné vytvořit jednotnou dopravní cenu pro všechny restaurace a obchody, má každý obchod a restaurace svoji specifickou cenu za dopravu. Dopravné každého subjektu naleznete v seznamu www.padim.cz/restaurace, nebo www.padim.cz/obchody. Všeobecně se dá však říct, že doprava stojí něco mezi 29 — 99 Kč.

 

Jaká je otevírací doba restaurací?

Každá restaurace má svoji specifickou otevírací dobu, kterou si podle svých potřeb restaurace samy mění. Občas se kvůli vytíženosti také stává, že je nutné příjem objednávek do jednotlivých restaurací pozastavit. Pro rozeznání, zda-li je restaurace, nebo obchod otevřený (zavřený), jsme ke každé kartě restaurace přidali štítek “OTEVŘENO” (resp. “ZAVŘENO”).

Pokud má restaurace zavřeno, nebo je těsně před otevřením, můžete si odeslat objednávku “na později”. V moment, kdy restaurace otevře, zpracuje vaši objednávku a pošle za vámi kurýra.

 

Je možné mít dopravu zdarma?

Pokud jste v důchodovém věku, nebo vlastníte průkaz ZP, máte u nás dopravu zdarma. Zašlete vaše potvrzení, nebo kopii platného dokladu na e-mail info@padim.cz a my se vám do 24 hodin ozveme s vaší dopravou zdarma. Pokud si objednáváte v období různých akcí, lze uplatnit slevové nabídky doprava zdarma, nebo slevové kupóny, které zákazník obdrží v době akce od řidičů.

 

Je možné objednávat také přes telefon, či tablet?

Ano, možné to je. Stačí vám k tomu váš internetový prohlížeč (Chrome, Safari) ve vašem mobilním telefonu, či tabletu. Základem je být připojený k internetu. Jako přidanou hodnotu pak můžete odkaz přidat na svoji plochu a mít tak pádím vždy po ruce.

 

Jaké umožňujete platební metody u restaurací?

Vámi objednané jídlo můžete platit buďto hotově, peněžní formou, nebo pomocí fyzických stravenek. Pokud se vám nehodí platba v hotovosti, můžete platit kartou, nebo stravenkovou kartou .U našich obchodů pak jsou možnosti plateb trošku jiné, než u restaurací. U obchodů můžete platit buďto hotově, nebo kartou.

 

Kam a v jakém formátu obdržíme doklady o zaplacení?

Jelikož i my jsme ovlivněni EET, musíme dodržovat platný zákon. Pokud budete u nás platit stravenkami, nebo hotově, obdržíte váš účet (a doklad o zaplacení) fyzickou formou při doručení zásilky. Při platbě platební kartou (nebo stravenkovou kartou) obdržíte vaše potvrzení (doklad) o platbě buďto fyzickou formou při předání objednávky a také obdržíte doklad elektronickou formou na vaší e-mailovou adresu.

 

Kde mohu reklamovat objednané jídlo z restaurace?

Jelikož veškerou dopravu a kvalitu dopravy řešíme my. Je bezpředmětné kontaktovat např. samotné restaurace napřímo. Ozvěte se nám na telefonní číslo 123 456 789 a společně vše vyřešíme tak, abyste byli spokojeni. Veškeré reklamace se pak řídí platnými zákon ČR.

 

Jak dlouho objednané jídlo stráví v autě, než mi ho doručíte?

Naším mottem je čerstvost. Proto se snažíme, aby jídlo (i nákup) pro vás v našich vozech strávil maximálně 30 minut. Veškeré teplé pokrmy skladujeme v termoboxech, které udržují jejich teplotu příznivou, takže váš oběd, nebo večere jsou ihned připraveny ke konzumaci. 

 

Za jak dlouho mi objednané jídlo, nebo nákup, přivezete?

Veškeré objednávky, které dorazí do našeho systému, se vyřizují postupně, zpracovány jsou ihned a v moment, kdy je vaše jídlo hotovo, řidič pro něj vyráží. Není tedy možné přesně říci, jak rychle k vám dorazíme. Každá restaurace (obchod) má však u sebe zveřejněný odhadovaný čas doručení. Maximální délka doručení je 90 minut od odeslání objednávky. Pokud si určíte specifický čas doručení, bereme ho směrodatně a objednávku doručíme ve smluvený termín.

 

Funguje u vás možnost doručení objednávky až do patra (přede dveře bytu)?

Ačkoli jsme raději, když si pro svou objednávku zajdete dolů (řidič nemusí zamykat auto, a tím zdržovat ostatní čekající zákazníky), rádi pro vás po telefonické domluvě jídlo vyneseme. Stačí nám to oznámit v moment, kdy vám dá řidič vědět, že je u vás.

 

Kdy nám dáte vědět, že už je Pádím.cz na cestě?

Řidič standardně volá zákazníkovi přibližně 2-3 minuty před doručením objednávky. 

 

Chci zrušit svůj účet na Pádím, jak mám postupovat?

Jelikož jsme mladý projekt, aktálně nemáme umožněnou volbu automatického zrušení účtu. Proto nám prosím napište na info@padim.cz a my Váš účet zrušíme. Následně vás informujeme o postupu prostřednictvím e-mailu.

 

Jaká je minimální výše objednávaného jídla?

Každá restaurace a obchod a má jiné specifické podmínky, stačí se podívat na jejich nabídku a tam zjistíte, kolik minimálně je třeba objednat. Pokud si nechcete objednat za tolik, kolik je minimální objednávka, bude rozdíl minimální objednávky Zákazníkovi doúčtován.

 

 

ZAVŘÍT
Odkud chcete objednat?
Kam chcete objednávku dovézt?