Podmínky užití

Podmínky užití a uživatelského přístupu (dále jen “Podmínky”) na webové stránky www.Padim.cz. Provozovatelem portálu je fyzická osoba Radek Kučera, IČO: 74994671, DIČ: CZ8209294115 se sídlem Sokolská 126, 763 10 Hvozdná (dále jen “Poskytovatel”). 

 

Úvodní ustanovení

  1. Poskytovatel provozuje a spravuje aplikaci pro rozvoz jídel a zboží na internetové stránce www.padim.cz. (dále též jen „Aplikace“)
  2. Poskytovatel vyvíjí činnost k tomu, aby restaurace nebo obchody (dále jen “Restaurace“a„Obchody”) měly možnost prostřednictvím Aplikace uzavírat s třetími osobami (dále jen “Zákazníci”) smlouvy na využití služeb a/nebo zboží Restaurací a Obchodů (dále jen “Smlouvy1”).
  3. Poskytovatel vyvíjí činnost k tomu, aby restaurace nebo obchodyprovozované Poskytovatelem (dále jen “Subjekty Poskytovatele”) mohly uzavírat se Zákazníkemsmlouvy na využití služeb a/nebo zboží nabízených Subjekty Poskytovatele (dále jen “Smlouvy2”)
  4. Podmínky upravují práva a povinnosti osob využívající Aplikaci při vstupu do Aplikace a další používáníAplikace, jakož i další související právní vztahy.
  5. Zákazník svým vstupem do Aplikace stvrzuje, že je obeznámen s aktuálním zněním podmínek a zavazuje se k dodržování těchto podmínek.
  6. Poskytovatel může znění podmínek jednostranně měnit či doplňovat. O provedených změnách bude Zákazníka vždy informovat na webových stránkách Padim.cz, aby Zákazník mohl v případě nesouhlasu ukončit spolupráci.

 

Používání Aplikace

  1. Přístup a používání Aplikace je bezplatné.
  2. Poskytovatel upozorňuje, že může docházet k přerušení přístupu k Aplikaci,v těchto případech bude Poskytovatel Zákazníka informovat na svých webových stránkách a zajistí, aby byl přístup co nejdříve obnoven.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli omezit, nebo úplně zamezit přístupu Zákazníkovi k Aplikaciv případě porušení těchto Podmínek užití a uživatelského přístupu.
  4. Zákazník nese odpovědnost za veškerou škodu vzniklou neoprávněným zásahem do Aplikace.

 

Práva a povinnosti Zákazníka

Zákazník vůči Poskytovateli prohlašuje a zaručuje že:

  1. je způsobilý k právním úkonům, a to zejména s ohledem na svůj věk, nebo je zastoupen zákonným zástupcem,
  2. veškeré údaje, které Poskytovateli poskytuje, jsou pravdivé, úplné, přesné a správné,
  3. se před zahájením používání Aplikace důkladně obeznámil s těmito Podmínkami, že těmto Podmínkám rozumí a souhlasí s nimi.
  4. bude používat Aplikaci, nakupovat na ni a přispívat do diskuzí a recenzního systému pomocí pouze jednoho účtu. V případě oprávněného podezření, že Zákazník vytvořil a užívá více uživatelských účtů, má Padim.cz právo tyto účty smazat 
  5. Zákazník při výberu platby přes Mall Pay souhlasí s těmito našimi Podmínkami a  Obchodními podmínkami společnosti Mall Pay , souhlas s podmínkami tedy vzniká již během nákupu a výběru platby.

 

Platby a platby za vjezdy

  1. Zákazník je oprávněn za jídlo či zboží provést platbu prostřednictvím Aplikace, a to následujícími způsoby: hotově,  stravenkami, platební kartou (předem) nebo stravenkovými kartami (předem). 
  2. Řidiči Poskytovatele z bezpečnostních důvodů u sebe vozí minimální hotovost na vrácení v nominální hodnotě 5 000 Kč.
  3. Číslo bankovního účtu je 286792698/0300, vedený je u ČSOB, a.s., Zlín.
  4. Z důvodu zpoplatnění do některých areálů ve Zlíně, bude Zákazníkovi, který si objedná dovoz zboží, jídla, nebo jiné zásilky (nadále jen “Objednávka”), až do areálu, poplatek za vjezd doúčtován. Výše poplatku bude shodná s poplatkem za vjezd. Poplatek bude uhrazen v hotovosti při převzetí Objednávky. Zákazník na tento poplatek obdrží doklad. Pokud Zákazník nemá zájem hradit poplatek za vjezd, lze si Objednávku převzít před vjezdem do areálu.

 

Dodací lhůta

  1.  Doba dopravy se odvozuje od vzdálenosti a momentálního vytížení Restaurace a ObchodůaPoskytovatele.
  2. Poskytovatel nemůže ovlivnit některé vnější faktory, jako například: počasí, dopravní situace. Za zpoždění z důvodu zaviněných třetí osobou (nehoda atp.) nenese Poskytovatelodpovědnost.
  3. V případě vzniklých komplikací bude Zákazník neprodleně informován o zpoždění doručení Objednávky, eventuálně mu bude doprava zajištěna individuálním způsobem dle domluvy.
  4. Řidiči Poskytovatele, kteří vyzvedávají Zákazníkovu zásilku,budou před doručením Objednávky Zákazníka kontaktovat telefonicky.
  5. Pokud Zákazník není telefonicky k zastižení, bude použit domovní zvonek.
  6. Řidič Poskytovatele čeká na příchod Zákazníka maximálně 10 minutod kontaktování Zákazníkadle předchozího odstavce na místě určeném v objednávce.
  7. V následujících 60 minutáchpo uplynutí lhůty uvedené v předchozím odstavci může Zákazník Poskytovatele požádat telefonicky o opětovné doručení zásilky. Cena opětovného doručení bude připočtena k ceně původní dopravy. Pokud se Zákazník do 60 minut neozve, je jeho objednávka stornována. Zákazník je následně evidován na seznamu “Problémy s doručením či vyzvednutím Zásilky.

 

Prodej alkoholických nápojů a tabákových výrobků

Osobám mladším 18ti let nelze prodat, ani předat, objednané alkoholické nápoje nebo tabákové výrobky.

 

Zrušení a reklamace objednávky

  1. Objednávku může Zákazník zrušit nejpozději do 10 min. po odeslání objednávky, a to prostřednictví e-mailu: objednat@padim.cz, nebo telefonicky: 725 743 290.
  2. Reklamace a záruční podmínky se řídí platnou právní úpravou (zejména z.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění) a platným Reklamačním řádem Poskytovatele.

 

Akce a slevy

Všechny akce, speciální nabídky a slevy je Zákazník povinen nahlásit v poznámce objednávky. Tyto nabídky pro Zákazníky, ať už stávající, nebo nové, mají své specifické podmínky, které jsou součástí nabídky a není možné je vzájemně kombinovat, měnit a uplatňovat po skončení platnosti.

 

 

ZAVŘÍT
Odkud chcete objednat?
Kam chcete objednávku dovézt?