Nápověda obchody

Jak funguje objednávání zboží?
V naší webové aplikaci můžete objednávat potraviny a drogérii z obchodu, květiny z našeho květinářství, nebo třeba stáčená a lahovová vína z Vinotéky Panorama a Vinotéky u Letiště. Jednoduše si vyberte z naší nabidky obchodů a my k vám hnedle pádíme.
 
Jaká je minimální výše objednávaného zboží?
Každý obchod (vinotéka) má u sebe uvedenou specifickou částku, za kterou minimálně můžete objednat.
 
Jaké umožňujete platební metody u obchodů?
U našich obchodů jsou možnosti plateb trošku jiné, než u restaurací. U obchodů můžete platit buďto hotově, nebo kartou. U našich restaurací pak můžete platit v hotovosti, stravenkami, nebo platební kartou, či stravenkovou kartou.
 
Kolik stojí dopravné zboží z obchodů?
Jelikož není možné vytvořit jednotnou dopravní cenu pro všechny restaurace a obchody, má každý obchod a restaurace svoji specifickou cenu za dopravu. Dopravné každého subjektu naleznete v seznamu www.padim.cz/obchody, nebo www.padim.cz/restaurace. Všeobecně se dá však říct, že doprava stojí něco mezi 29 — 89 Kč.
 
Je možné mít dopravu zdarma?
Pokud jste v důchodovém věku, nebo vlastníte průkaz ZP, máte u nás dopravu zdarma. Zašlete vaše potvrzení, nebo kopii platného dokladu na e-mail info@padim.cz a my se vám do 24 hodin ozveme s vaší dopravou zdarma. Pokud si objednáváte v období různých akcí, lze uplatnit slevové nabídky doprava zdarma, nebo slevové kupóny, které zákazník obdrží v době akce od řidičů.
 
Je možné objednávat také přes telefon, či tablet?
Ano, možné to je. Stačí vám k tomu váš internetový prohlížeč (Chrome, Safari) ve vašem mobilním telefonu, či tabletu. Základem je být připojený k internetu. Jako přidanou hodnotu pak můžete odkaz přidat na svoji plochu a mít tak pádím vždy po ruce.
 
Kam a v jakém formátu obdržíme doklady o zaplacení?
Jelikož i my jsme ovlivněni EET, musíme dodržovat platný zákon. Pokud budete u nás platit stravenkami, nebo hotově, obdržíte váš účet (a doklad o zaplacení) fyzickou formou při doručení zásilky. Při platbě platební kartou (nebo stravenkovou kartou) obdržíte vaše potvrzení (doklad) o platbě buďto fyzickou formou při předání objednávky a také obdržíte doklad elektronickou formou na vaší e-mailovou adresu.
 
Kde mohu reklamovat objednané zboží z obchodu?
Samozřejmě poškozené nebo nesedící zboží můžete reklamovat u nás. V případě, že je zásilka poškozená, nebo neobsahuje správný počet objednaného zboží (či zboží nesedí), kontaktujte nás na 725 743 290.
Upozorňujeme, že při předávce je zákazník povinen předávané zboží zkontrolovat a ověřit si, zda-li všechny položky sedí a zboží je v adekvátním stavu. Veškeré reklamace se pak řídí platnými zákon ČR.
 
Jak probíhá proces objednání a dodání zboží?
Při každé objednávce můžete nastavit specifický termín dodání zboží. Lze si objednat zboží ihned, tedy jak jen to je možné, nebo na konkrétní čas, kdy budete např. doma. Zboží je pak včas vyzvednuto a dodáno v přesný čas, který si zákazník určil. Pokud se jedná o chlazené, či mražené produkty, převážíme je v termoboxech.
Veškeré výrobky jsou před dodáním individuálně kontrolovány. Tudíž chléb můžete obdržet ještě teplý z pekárny, maso zmražené a kvalitní, ručně přetříděnou zeleninu a ovoce. Nákup obdrží zákazník v našich ekotaškách.
 
Za jak dlouho mi objednané jídlo, nebo nákup, přivezete?
Veškeré objednávky, které dorazí do našeho systému, se vyřizují postupně, zpracovány jsou ihned a v moment, kdy je váš nákup připravený, řidič s ním vyráží. Není tedy možné přesně říci, jak rychle k vám dorazíme. Každý obchod má však u sebe zveřejněný odhadovaný čas doručení. Maximální délka doručení je 90 minut od odeslání objednávky. Pokud si určíte specifický čas doručení, bereme ho směrodatně a objednávku doručíme ve smluvený termín.
 
Funguje u vás možnost doručení objednávky až do patra (přede dveře bytu)?
Ačkoli jsme raději, když si pro svou objednávku zajdete dolů (řidič nemusí zamykat auto, a tím zdržovat ostatní čekající zákazníky), rádi pro vás po telefonické domluvě nákup vyneseme. Stačí nám to oznámit v moment, kdy vám dá řidič vědět, že je u vás.
 
Kdy nám dáte vědět, že už je Pádím.cz na cestě?
Řidič standardně volá zákazníkovi přibližně 2-3 minuty před doručením objednávky. 
 
 
ZAVŘÍT
Odkud chcete objednat?
Kam chcete objednávku dovézt?