1. Zadáte adresu doručení a nabídne se Vám na vaší adrese dostupná nabídka restaurací

2. Vyberete si profil restaurace a můžete si začít vybírat z nabídky

3. Vybrané jídlo si navolíte do košíku, po zvolení nabídky kliknete na možnost DOKONČIT OBJEDNÁVKU. Možnost dopravy ZDARMA nad určitou částku se Vám automaticky zvolí doprava zdarma po překročení částky (pouze za zboží-jídlo - nepočítá se cena za dopravu). Minimální částka objednávky je uvedena pod košíkem. Pokud objednáváte třeba jen polévku systém automaticky dopočítá do minimální částky. Doplatek do minimální částky se připočítává k DOPRAVĚ!

4. Možnost zakliknutí tlačítka JSEM V KARANTÉNĚ. Tahle možnost Vám dá nabídku jen platby online kartou a upozorní kurýra na případnou karanténu. V tomhle případě řešíme dodávku zásilky bezkontaktně. Znamená to, že už se domluvíte s řidičem kde a jak Vám zásilku zanechá...

5. Vyplníte údaje o Vás jako zákazníkovi - případně údaje o příjemci zásilky. Poznámka slouží k detailnějšímu popisu pro kurýra při doručování (jméno na zvonku, název firmy, bydlíme naproti adresa je k sousedům nemáme ještě číslo popisné atd..) nebo případné pozmámce k jídlu pro restauraci (více propéct, prosím nedávat rajčata, více ostré, nepikantní atd..) Můžete si zadat - předvolit více adres a pak už jen překlikávat kam doručovat. 

6. Poslední krok dole je volba platební metody jak možnost platby online tak platba při převzetí u kurýra

ZAPLATÍM ONLINE - platba kartou VISA a MASTERCARD, rychlý bankovní převod, GoPay, Google Pay

ZAPLATÍM PŘI PŘEVZETÍ - Platba kartou VISA a Mastercard. Platba stravenkovou kartou všemi kartami co mají vydavatele VISA a Mastercard (Sodexo ne - mají bohužel vlastní systém). Platba v hotovosti je klasická hotovost v měně CZK. Platba stravenkami (papírové stravenky - Ticket Restaurant, Gastro Pass, Naše stravenka, Chèque Déjeuner)