Nápověda restaurace

Za první rok naší existence jsme nasbírali pěknou řádku dotazů a podnětů. Mnoho z nich se v průběhu naší působnosti opakuje, proto jsme pro Vás připravili tuto nápovědu. Pokud své odpovědi na otázky nenaleznete, můžete nám zavolat na telefonní číslo: 725 743 290, nebo nám napište na e-mailovou adresu: info@padim.cz

Kolik stojí dopravné?

Jelikož není možné vytvořit jednotnou dopravní cenu pro všechny restaurace a obchody, má každý obchod a restaurace svoji specifickou cenu za dopravu. Dopravné každého subjektu naleznete v seznamu www.padim.cz/restaurace, nebo www.padim.cz/obchody. Všeobecně se dá však říct, že doprava stojí něco mezi 39,-Kč — 99,- Kč.

Jaká je otevírací doba restaurací?

Každá restaurace má svoji specifickou otevírací dobu, kterou si podle svých potřeb restaurace samy mění. Občas se kvůli vytíženosti také stává, že je nutné příjem objednávek do jednotlivých restaurací pozastavit. Pro rozeznání, zda-li je restaurace, nebo obchod otevřený (zavřený), jsme ke každé kartě restaurace přidali štítek “OTEVŘENO” (resp. “ZAVŘENO”) - případně objednávky jsou pozastaveny

Pokud má restaurace zavřeno už neobjednáte. Těsně před otevřením si můžete odeslat objednávku “na později”. V moment, kdy restaurace otevře se Vám zobrazí možnost OBJEDNAT CO NEJDŘÍVE.

Je možné mít dopravu zdarma?

Ano, tato možnost je nad určitou výši objednávky, která se Vám zobrazí pod košíkem. Doprava zdarma se vtahuje pouze za objednané zboží v určité výši, Do dopravy zdarma se nepočítá výše dopravy!

Je možné objednávat také přes telefon, či tablet?

Ano, možné to je. Stačí vám k tomu váš internetový prohlížeč (Chrome - doporučujeme) ve vašem mobilním telefonu, či tabletu. Základem je být připojený k internetu. Jako přidanou hodnotu pak můžete stránku přidat na svoji plochu a mít tak pádím vždy po ruce.

Jaké umožňujete platební metody u restaurací?

Vámi objednané jídlo - zboží můžete platit u kurýra hotově, papírovými stravenkami (pokud je restaurace nebo obchod přijímá). Platbu kartou přes mobilní aplikaci ( úhrada kartou, Apple Pay či Google Pay) dále stravenkovými kartami Ticket restaurant Card,  eStravenka - UP, NAŠE stravenka. Platba online - platba kartou Visa, MasterCard, rychlý bankovní převod, GoPay, Google Pay,

Jak obdržím doklady o zaplacení?

Pokud budete u nás platit hotovostní platbou nebo bezhotovostní formou, obdržíte účtenku za jídlo-zboží (doklad o zaplacení) fyzicky při doručení zásilky. Za dopravu Vám přijde doklad o zaplacení na Váši e-mailovou adresu. 

Kde mohu reklamovat objednané jídlo z restaurace?

Jelikož veškerou dopravu a kvalitu dopravy řešíme my. Je bezpředmětné kontaktovat např. samotné restaurace napřímo. Ozvěte se nám na telefonní číslo 725743290 a společně vše vyřešíme tak, abyste byli spokojeni. Veškeré reklamace se pak řídí platnými zákon ČR.

Jak dlouho objednané jídlo stráví v autě, než mi ho doručíte?

Naším mottem je čerstvost. Proto se snažíme, aby jídlo (i nákup) pro vás v našich vozech strávil maximálně 20 minut. Veškeré teplé pokrmy skladujeme v termoboxech, které udržují jejich teplotu příznivou, takže váš oběd, nebo večere jsou ihned připraveny ke konzumaci. Ve vdálenějších lokalitách se může čas strávený v termoboxech lišit a občas při nepříznivé dopravě se prodlužuje. Celkově nedoporučujeme pokud bydlíte dále od restaurace například si zvolit na rozvoz hranolky a jiné podobné pokrmy, které rychle ztrácí na kvalitě.

Za jak dlouho mi objednané jídlo, nebo nákup, přivezete?

Veškeré objednávky, které dorazí do našeho systému, se vyřizují postupně, zpracovány jsou ihned a v moment, kdy je vaše jídlo hotovo, řidič pro něj vyráží. Není tedy možné přesně říci, jak rychle k vám dorazíme. Každá restaurace (obchod) má však u sebe zveřejněný odhadovaný čas doručení. Maximální délka doručení je 120 minut od odeslání objednávky. Pokud si určíte specifický čas doručení, bereme ho směrodatně a objednávku doručíme ve smluvený termín.

Funguje u vás možnost doručení objednávky až do patra (přede dveře bytu)?

Ačkoli jsme raději, když si pro svou objednávku zajdete dolů (řidič nemusí zamykat auto, hledat místo na zaparkování a tím zdržovat ostatní čekající zákazníky - čímž podstatně zrychlujete doručování k dalším zákazníkům), rádi pro Vás po telefonické domluvě jídlo vyneseme ve vyjmečných případech (jste nemocní, v karanténě, máte doma malé dítě). Stačí nám to oznámit v moment když Vám řidič volá před příjezdem ze zásilkou. Standartem je doručení k prvním uzamykatelným dveřím (bráně, závoře).

Kdy nám dáte vědět, že už bude kurýr ze zásilkou na místě ?

Řidič standardně volá zákazníkovi přibližně 3-4 minuty před doručením objednávky.

Chci zrušit svůj účet na Pádím, jak mám postupovat?

V nastavení vaše osobního účtu, lze zrušit účet. V případě technických problémů, nám prosím napište na info@padim.cz a my Váš účet zrušíme. Následně vás informujeme o postupu prostřednictvím e-mailu.

Jaká je minimální výše objednávaného jídla?

Každá restaurace a obchod a může mít jiné specifické podmínky, stačí se podívat na košík a tam zjistíte, kolik minimálně je třeba objednat. Pokud si nechcete objednat za tolik, kolik je minimální objednávka, bude rozdíl minimální objednávky Zákazníkovi doúčtován k dopravě.