Nápověda obchody

Jak funguje objednávání zboží?
V naší webové aplikaci můžete objednávat potraviny - obchod Sklizeno, květiny - květinový ateliér Ženatí se závazky, víno - Vinotéka Panorama a Vinotéka u Letiště nebo pivo - místní pivovar Zlínský Švec . Jednoduše si vyberte z naší nabidky obchodů a my k vám hnedle pádíme.
 
Jaká je minimální výše objednávaného zboží?
Každý obchod má u sebe uvedenou specifickou částku, za kterou minimálně můžete objednat. Minimálně však 150,- včetně dopravy v první zóně, ve druhé 200,- včetně dopravy a ve třetí 500,- včetně dopravy.
 
Jaké umožňujete platební metody u obchodů?
U našich obchodů jsou možnosti plateb trošku jiné, než u restaurací. U obchodů můžete platit buďto hotově, nebo kartou. 
 
Kolik stojí dopravné zboží z obchodů?
Jelikož není možné vytvořit jednotnou dopravní cenu pro všechny restaurace a obchody, má každý obchod a restaurace svoji specifickou cenu za dopravu. Dopravné každého subjektu naleznete v seznamu www.padim.cz/obchody, nebo www.padim.cz/restaurace. Všeobecně se dá však říct, že doprava stojí něco mezi 39 — 99 Kč.
 
Je možné mít dopravu zdarma?
Ano, tato možnost je nad určitou výši objednávky, která se Vám zobrazí pod košíkem. Doprava zdarma se vtahuje pouze za objednané zboží v určité výši, Do dopravy zdarma se nepočítá výše dopravy!
 
Je možné objednávat také přes telefon, či tablet?
Ano, možné to je. Stačí vám k tomu váš internetový prohlížeč (Chrome - doporučujeme) ve vašem mobilním telefonu, či tabletu. Základem je být připojený k internetu. Jako přidanou hodnotu pak můžete odkaz přidat na svoji plochu a mít tak pádím vždy po ruce.
 
Jak obdržím doklady o zaplacení?
Pokud budete u nás platit hotovostní platbou nebo bezhotovostní formou, obdržíte účtenku za jídlo-zboží (doklad o zaplacení) fyzicky při doručení zásilky. Za dopravu Vám přijde doklad o zaplacení na Váši e-mailovou adresu. 
 
Kde mohu reklamovat objednané zboží z obchodu?
Samozřejmě poškozené nebo nesedící zboží můžete reklamovat přímo u řidiče. V případě, že je zásilka poškozená, nebo neobsahuje správný počet objednaného zboží (či zboží nesedí), kontaktujte nás na 725 743 290.
Upozorňujeme, že při předávce je zákazník povinen předávané zboží zkontrolovat a ověřit si, zda-li všechny položky sedí a zboží je v adekvátním stavu. Veškeré reklamace se pak řídí platnými zákon ČR.
Důležité je pořídit fotodokumentaci případného jídla (spáléné, záměna jídla atd.)
 
Jak probíhá proces objednání a dodání zboží?
Při každé objednávce můžete nastavit specifický termín dodání zboží. Lze si objednat zboží ihned, tedy jak jen to je možné, nebo na konkrétní čas, kdy budete např. doma. Zboží je pak včas vyzvednuto a dodáno v přesný čas, který si zákazník určil. Pokud se jedná o chlazené, či mražené produkty, převážíme je v termoboxech.
Veškeré výrobky jsou před dodáním individuálně kontrolovány.
 
Za jak dlouho mi objednané potraviny nebo nákup, přivezete?
Veškeré objednávky, které dorazí do našeho systému, se vyřizují postupně, zpracovány jsou ihned a v moment, kdy je váš nákup připravený, řidič s ním vyráží ( klidně i za 15 minut!). Není tedy možné přesně říci, jak rychle k vám dorazíme. Každý obchod má však u sebe zveřejněný odhadovaný čas doručení. Maximální délka doručení je 150minut od odeslání objednávky. Pokud si určíte specifický čas doručení, bereme ho směrodatně a objednávku doručíme ve smluvený termín.
 
Funguje u vás možnost doručení objednávky až do patra (přede dveře bytu)?
Ačkoli jsme raději, když si pro svou objednávku zajdete dolů (řidič nemusí zamykat auto, hledat místo na zaparkování a tím zdržovat ostatní čekající zákazníky - čímž podstatně zrychlujete doručování k dalším zákazníkům), rádi pro Vás po telefonické domluvě jídlo vyneseme ve vyjmečných případech (jste nemocní, v karanténě, máte doma malé dítě). Stačí nám to oznámit v moment když Vám řidič volá před příjezdem ze zásilkou. Standartem je doručení k prvním uzamykatelným dveřím (bráně, závoře).
 
Kdy nám dáte vědět, že už je Pádím.cz na cestě?
Řidič standardně volá zákazníkovi přibližně 3-4 minuty před doručením objednávky.