Reklamace

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zásilky zkontrolovat, zda není přepravou zásilka poškozena.

Dále je povinen zkontrolovat fyzický obsah zásilky dle dodaného dokladu. Poškození uvnitř zásilek, ke kterému nedošlo při doručování zásilek, nelze u padim.cz uplatňovat, proto je nutné zásilku během převzetí zkontrolovat i uvnitř. V případě nákupu zboží, pokud zjistíte, že bylo zboží poškozeno uvnitř zabaleného obchodu, neprodleně nás kontaktujte: 725 743 290. Při zjištění závad uvnitř zásilek, reklamaci řešíme s dodavateli objednávek (restauracemi, obchody).

Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány (týká se restaurací). V případě, že kupující objeví na dodaném výrobku během záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, má právo na reklamaci zboží u firmy, kde si zboží objednával (týká se obchodů, u obchodů Pádím.cz kontaktujte nás emailem: info@padim.cz).

REKLAMACE dopravného se řeší přímo během převzetí zásilek!

 

Reklamace zboží

V případě zjištění závady nakoupeného výrobku, ihned nás kontaktujte, nejlépe do 60min. od převzetí zásilky a kurýrní služba zajistí vyřízení urgetní reklamace a vyměnění poškozeného zboží. V případě pozdějšího uplatnění na zboží, které má kratší záruku, je v akci bez záruky, neručíme za výměnu zboží za nové. V případě zboží, které bylo nakoupeno a závada byla zjištěna až po dobu dvouleté záruční doby zboží, musíte kontatovat dodavatele zboží a zboží reklamovovat přímo u konkrétního obchodu či servisního oddělení (u obchodu Pádím.cz, se obracejte vždy na nás emailem: info@padim.cz). Pokud máte s reklamací potíže, rádi vám pomůžeme, v tomto případě nás kontaktujte telefonicky: 725 743 290.

Doporučujeme všem zákazníkům všechny záruční listy a daňové doklady, které k objednanému nákupu obdržíte, pečlivě uchovat k pozdější reklamaci zboží.

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.

Záruční doba je uvedena u každého výrobku!

U Pádím.cz lze reklamovat dodání objednaného jídla a nápojů, nikoli jejich kvalitu. Kvalitu jídla a nápojů vyřizuje konkrétní restaurace, kterou v této souvislosti můžete kontaktovat. V případě nespokojenosti s objednaným jídlem a nápoji, pokud vám restaurace nevyřídila oprávněnou reklamaci, nás kontaktujte: 725 743 290.

ZAVŘÍT
Odkud chcete objednat?