Nápověda pro objednávání v obchodech

Jak funguje objednání zboží?

Vyberete si z naší nabídky zboží.

 

Jaká je minimální výše objednávky?

Každý obchod má uvedenou konkrétní min. částku pro objednávku. Veškeré informoace naleznete v detailu obchodů.

 

Jaké umožňujete platební metody? 

Objednávku můžete uhradit hotově, platbou kartou.

 

Kolik stojí dopravné?

Každý obchod má své vlastní dopravné.

ZP a důchodci mají u nás dopravné zdarma.

 

Jak lze uplatnit slevu na dopravném?

Pokud si objednáváte v období různých akcí, lze uplatnit slevové nabídky doprava zdarma, nebo slevové kupóny, které zákazník obdrží v době akce od řidičů.

 

Můžeme objednávat i přes mobilní telefon nebo tablet?

Ano. Rychle a bez starostí. Bez žádné instalace. Vyhledáte si ve vašem internetovém prohlížeči pádím.cz a uložíte na plochu (mobilního telefonu či tabletu). Kdokoliv si můžete u nás objednat v našem systému (musíte mít připojení internetu), bez jakékoli instalace a stažení.

 

Jaké obdržíme doklady o úhradě?

Obdržíte daňový doklad po skončení odeslání objednávky v elektronické podobě na váš email nebo v tištěné verzi při převzetí zboží.

 

Kde mohu reklamovat objednané zboží?

U nás, v případě, že je zásilka poškozena uvnitř balení nebo obsahuje správný počet objednaného zboží, kontaktujte nás zde.

Zboží při převzetí jste povinni zkontrolovat. Na zboží, kde vznikla závada až po převzetí, se záruka nevztahuje. Každopádně se snažíme vždy řešit všechny reklamace a najít řešení ke spokojenosti zákazníka.

Reklamační řád se řídí zákonnými podmínkami.

 

Jak probíhá proces s objednáním a dodáním zboží?

V každém obchodě je termín možbnosti dodání zboží. Lze si objednat co nejdříve nebo na určitý termín. Následně je zboží vyzvednuto i hned doručeno zákazníkovi v termínu dodání určeným zákazníkem.

U chladírenského či mraženého zboží, je dovezeno vždy v termoboxech.

Pečivo je vždy čerstvé.

Veškeré výrobky jsou ručně kontrolovány. Tudíž chléb můžete obdržet ještě teplý z pekárny, maso zmražené, ovoce a zelenina je ručně tříděna a kontrolována.

Nákup obdrží zákazník v našich EKO taškách.

 

Za jak dlouho dostanu objednané zboží?

Dle odeslání objednávky a určeného času zákazníkem.

 

Funguje u vás možnost dodání objednávky až do patra ke vchodovým dveřím bytu?

Ano, standardní dodání je ke vchodovým dveřím domu, ale po domluvě s řidičem je možné donést objednávku až do bytu.

Doporučujeme, aby si zákazníci vyzvedávali objednávky u vchodových dveří, tím zrychlují veškeré dodání objednávek.

 

Jak dlouho před dodáním objednávky nás kontaktuje řidič Pádím.cz?

Řidič standardně volá asi 3 minuty před předáním objednávky.

ZAVŘÍT
Odkud chcete objednat?